FANDOM

Хах! Я — Блейн, розпікаючий лідер тренажерної зали Кіноварі! Мої вогненні покемони всі приготовані із сильної спеки! Вони спопеляють всіх суперників! Хах! Їх простіше спалити, аніж зцілити!
~ Блейн — тренер вогняних покемонів про своїх підопічних

Блейн виступає в якості сьомого лідера тренажерної зали острова Кіноварі. Він спеціалізується на використанні вогненних покемонів і дає жетон вулкана, щоб тренери спробували перемогти його.

Біографія Редагувати

В іграх Редагувати

Блейн вперше з'явився в I поколінні ігор як лідер тренажерної зали острова Кіновар (Кіннабар — Cinnabar).

Потрапляючи всередину тренажерної зали Блейна, гравцеві необхідно знайти секретний ключ, щоб відімкнути двері в тренажерну залу, яка розташована по сусідству від особняка покемонів. Його зала наповнена пастками [1], що відімкають двері, що ведуть до середини. Якщо гравець відповідає неправильно, він вимушений битися з одним із членів даної тренажерної зали.

В іграх другого покоління вулкан на острові Кіноварі спалахнує, змушуючи Блейна перебратися на інше місце проживання на острови морська піна. У III покоління рімейки, Блейн знову Кіновар лідер тренажерний зал, з оновленим зовнішнім виглядом.

Виноски Редагувати

  1. Від чого сам Блейн вважає себе «Майстром вікторин»