FANDOM

Брок — герой аніме — близький друг Еша.

БіографіяРедагувати

Брок - Покемоновод і колишній Лідер Спортзалу в Пьютере. Він спеціалізується переважно на кам'яних пакемонів, хоча їх у нього тільки два. Завжди мріяв відправитися в подорож, але з відходом батька на ньому було дев'ять молодших братів і сестер. Коли Еш виграв у нього, хотів щоб він виконав його мрії. Але повернувся його батько, і Він відправився з Эшем. Подорожував з ним протягом тринадцяти сезонів (крім другої).

Коли друзі приїхали до професору Айві, він вирішив залишитися з нею (його можна помітити в другому фільмі). Але коли Еш повертається додому, знаходить Брока на кухні його будинку. На питання він відмовляється відповідати, а при згадці професора Айві він впадає в меланхолію (навіть коли пов'язаний). Тому склав Місті і Ешу компанію під час подорожі по регіону Джото.

ЗовнішністьРедагувати

Головна особливість його зовнішності - зачіска "їжачком" і вузькі очі. Стиль його одягу змінюється: так у перших сезонах він носив коричневі штани, помаранчеву футболку, зелену безрукавку і чорно білі кросівки.

ХарактерРедагувати

Під час подорожі він намагається завести роман з кожної зустрінутої дівчиною. Особливо його цікавлять офіцери Дженні і сестри Джой, Брок єдиний, хто може їх розрізняти. Але Місті остуджує його запал. Після Місті цим стали займатися Мей і Макс, а після них - його власний покемон Кроганк. Його філософія - для тренера дуже важлива зв'язок з покемоном. Він - досвідчений кухар і доглядач за своєю природою, таким чином, він завжди робить приголомшливу їжу і для покемонів, і для людей.

ДрузіРедагувати

Еш Кетчум - після того, як Еш переміг Брока, він проникся до Ешу повагою. Після повернення батька склав Ешу компанію, мріючи стати найбільшим покемоноводом.

Місті - завдяки тому, що Місті цінує його кухню, вони стали друзями. Крім того вона постійно охолоджує його любовний запал.

Професор Айві - Брок був просто по вуха в неї закоханий і навіть залишився з нею. Напевно вона відкинула його залицяння і він пішов від неї.

Сюзі - майстер по лікуванню. Брок мріяв стати її учнем. Подалася мандрувати, подарувавши Броку вульпикса. У серії "Конкурс краси" знову з'явилася.

Макс - дуже багато знає про пакемонів в теоретичному плані. Він поважає Брока за те, що той досвідчений покемоновод.

Мей - любить брати участь у конкурсах покемонів. Як всі друзі Брока, цінує в ньому вміння смачно нагодувати людей і покемонів.

Даун - чудова подруга для Брока, координатор.

ПокемониРедагувати

Шаблон:Покемон персонажа

"'Мадкип"' - покемон водного типу, який пішов з Броком за своїм бажанням. Завдяки плавника на голові, може знаходити зниклих покемонів. Еволюціонував у марштопа.

"'Лотад"' - еволюціонував у ломбре, а скоро в лодикуло.

Бонсай - зловив його в Канто. У Синно еволюціонував у Судовуду.

"'Кроганг "'- покемон боегого і отруйного типу. Утримує Брока отруйним жалом, коли він "за своє". Як показав тест на дружбу Кроганк дуже прив'язаний до свого тренера, що не раз підтверджувалося спасенями Брока.

"'Хэпини "'- вилупилася з яйця, виграний у конкурсі. Згодом эволюцировала в ченсі.

Виноски Редагувати