FANDOM

Гері Оук — онук професора Оука і один з частих суперників Еш.

БіографіяРедагувати

Якщо говорити про минуле, то про Гарі мало що можна сказати. Крім професора Оука у нього немає родичів (або їх просто не показали). Можливо його родина багата, т. к. він їздить на машині з особистим шофером. Відомо, що вони з Эльїм не були кращими друзями, ні заклятими ворогами. Просто суперники, які намагаються перевершити один одного в чомусь. Гарі досяг більшого успіху, ніж Эль, оскільки жителі міста люблять і покладають великі надії. Але в Лізі Індиго пройшов недалеко. Так само Гарі отримав кращого покемона, за своїми ж словами. Вже пізніше, поки Еш тільки повернувся з регіону Хоен, то Гарі вже встиг побувати в Синно. Саме від нього Эль дізнався, що існують нові покемони. І після поразки в битві вирішив відправитися в цей регіон. І знову ж таки ми бачимо, що Гарі все одно на крок попереду. Але Гарі вирішив не зупинятися на тренерській діяльності, а спробувати щось ще. Зрештою, він став дослідником покемонів, і дуже навіть непоганим. В "Алмазі і Перлах" співпрацював з правоохоронними органами і захищав рідкісних покемонів.

ХарактерРедагувати

У початкових сезонах Гарі проявив себе досить непогано як тренер, але з характером підкачав. Завжди намагався довести, що він краще Эльа. І у нього це виходило, якщо судити тому, що Гарі був на крок попереду суперника. Пізніше, вже в подальших сезонах, у Гарі трохи змінився характер. Він все так же хотів перемогти, але міг допомогти Ешу вирішити якусь проблему. Прославився як поет (його вірші дуже любить Дон).

ПокемониРедагувати

"'Іві"' - дуже сильний покемон Гарі. Згодом був эволюционирован в амбреона.

"'Сквиртл"' - стартовик Гарі, але поки про це невідомо. Гарі розвинув його до бластойза.

"'Крабби"' - зловив його і віддав на зберігання. Коли Еш дзвонив професор з приводу свого крабби, то той показав громадину Гарі.

"'Нидокинг"' - один з найсильніших покемонів Гарі. Використовував у "Битва за Значок". Програв у четвертому турі Ліги на плато Індиго, закривши цим шлях в п'ятий тур.

Магмар - Еш переміг його герокросом.

Арканайн - часто використовуваний покемон гарі.

Сизор - сильний і швидкий покемон. Еш переміг його Чаризардом.

Додуо - на зберіганні у професора Оука

В боях не брали участь, але були помічені на екрані, коли Еш перед боєм шукав інформацію про пакемонів Гарі:

  • Скармори
  • Фироу
  • Алаказам
  • Пинсир
  • Хондум
  • Киндра

Виноски Редагувати

Персонажі «Покемонів»
Тренери покемонів

Загальна стаття — ТренерБрок (аніме)ГарденіяГері ОукДоун (аніме)Еш КетчумКамеронКейсіКлемонт (аніме)Кендіс Місті (аніме)СойєрТієрноТріп

Головні персонажі

Бонні (аніме)Брок (аніме)ДжеймсДжессіДоун (аніме)Еш КетчумКлемонт (аніме)МаксМісті (аніме)Мей (аніме)Мяут команди РПікачу ЕшаСерена (аніме)

Персонажі-
покемони

Браіксен СерениБульбазавр ЕшаГудра ЕшаМяут команди РПанчам СерениПікачу ЕшаТогіпі МістіФорретресс БрокаХаулуча Еша

Команда Р Команда Р

ДжессіДжеймсМяутКесседіДжованніМіамотоМондоМадам БоссДоміноДоктор ФуджіКрістоферПокемони ДжессіПокемони ДжеймсаПокемони Кесседі та Бутча

Інше Категорія:Персонажі · Шаблон:Персонажі