FANDOM

Даркбол
Dark Ball.png
Інформація
Купівля: Poké Dollar.png Не можливо
Продаж: Poké Dollar.png Не можливо
З'явилися в: Целебі — Голос лісу
Модифікатор ловів:

Даркбол унікальний покебол який вперше з'явився в фільмі Целебі — Голос лісу. Відомо, що перебування в цьому болі, дозволяє покемону розширити свої можливості, і стати значно сильнішим ніж інші представники його виду. Даркбол також може взяти під контроль покемонів, які вже належать якомусь тренеру, а також робить його абсолютно позбавлена своєї власної волі. Проте, слід також відзначити, що особливо вольові покемони вирваються з-під контролю в даркболу, але наслідки цього можуть бути дуже небезпечним для життя покемонів. Покемон під впливом даркболу також мають схожість з тінню покемонів. Темні кулі також змінюють колір покемона; їх шкіра стає тенішою.

Основний випадок використання даркболу, відбувся за участю Мародера в Залізній Масці і досвідченого браконьєра, який бачив Целебі 40 років тому. Так як браконьєр відмовився показати йому, де він бачив Целеб, Мародер в Залізній Масці захопили Тіранітавра, що належав браконьєру, в дарбол. Коли його випустили з покебола, змінений Тіранітавр почав спустошувати базу браконьєра, що спонукало браконьєра, підкоритися вимогам Мародера. Бол також використовувавься, щоб захопити легендарного покемона Целебі. Хоча врешті решт Целебі звільнився від впливу покебола, проте отримав такі пошкодження, що сам відновитися не зміг.

Покеболи
І покоління

Покебол · Греатбол · Ультрабол · Мастербол · Сафарібол

ІІ покоління Левелбол · Лорейбол · Мунбол · Френдбол · Лавбол · Гевібол · Фастбол · Спортбол
ІІІ Покоління

Премьєрбол · Репітбол · Таймбол · Нестбол · Нетбол · Дайвбол · Люксбол

ІV Покоління

Хілбол · Квікбол · Даскбол · Черішбол · Паркбол

V Покоління

Дреамбол

Інші

GS Бол · Мьюту бол · Даркбол · Олдбол

Випадкова вікі