FANDOM

Доброго дня. Прекрасна погода, чи не так? Це так приємно. ...Ой... я, мабуть, задрімала. Вітаю. Мене звуть Еріка. Я лідер спортзалу Целадон. Я викладаю мистецтво аранжування квітів. Мій улюблений покемон трав'яного типу. Ой, вибач, я не знала, що ви хотіли кинути мені виклик. Дуже добре, але я не повинна втратити.
~ Еріка про себе і улюбленого покемона

Еріка (エリカ Еріка) виступає в якості [лідер[тренажерний зал]] у місто Целадон Фітнес-центр. Вона спеціалізується на використанні Шаблон:Тип-типу Покемон, і містить Райдужний значок для тренерів, яким вдається перемогти її. Вона одягнена в елегантний кімоно furisode і, здається, являють собою традиційні японські краси.

Зовнішній виглядРедагувати

Еріка носить жовтий колір (жовтий або червоний) кімоно,чорне волосся з червоною пов'язкою.

ОсобуРедагувати

Еріка подобається її стиль припускає відображає скромний, елегантний і досить сором'язливою ставлення до гравця. Вона не пам'ятає зла перемогли і піклується до її покемонів. Поза бою вона, мабуть, швидше ледачий, як її можна побачити сплячої в її тренажерний зал.

БіографіяРедагувати

ГриРедагувати

Еріка з FireRed і leafgreen. Еріки тренажерний зал наповнений травою, квітами та іншими рослинами, а крім того, усі члени фітнес-жінки. Гравцеві доведеться використовувати вирізати в цілях досягнення Еріка в центр спортзалу. Здолавши її, Еріка винагороджує гравця з Райдужний значок разом із TM21 (Мега злив), покоління ігор. У II і III покоління гри вона видає TM19 (Мега злив).

МангаРедагувати

ПригодиРедагувати

Шаблон:Головна Еріка сказав Червоний, щоб зловити Іві, перш ніж він може оскаржити її в тренажерний зал.

Після упіймання Іві він кинув виклик Еріка і втратили. Навіть якщо він зробив, Еріка побачила потенціал у червоний і дав йому Райдужний значок. Вона боролася проти думки Покемон, який був націлений на всі піктограми, як і інші лідери в тренажерному залі, її значок був узятий. Вона боролася проти прайс під час змагань, що це битва двох регіонів, а саме Канто і Johto. Хоча вона програла прайс.

Велика пригода HGSS дзе заРедагувати

Шаблон:Головна

АнімеРедагувати

Основний серіїРедагувати

Еріка, в аніме Шаблон:Головна Вона вперше бачила в якості менеджера в парфумерному магазині. З-за образу парфуми від попіл, Еріка забанили його з магазину. Коли Еш і ко. пробравшись в зал, вони виявили, що Еріка також був лідером в тренажерному залі, де вона теж заборонила йому є. Еріка пізніше вирішив битися з ним. Вона повинна була у відповідності з правилами Ліги покемонів. Їх матч був однак обірвалася, коли ракета команди вирішив підпалити зал. Після важких випробувань, Еріка винагороджується попіл з веселкою значок за свої дії.

ЦитатиРедагувати

"Тренажерний Зал Селадон "Еріка""
  • "Улюблений вид покемонів"?
""Я ніколи не буду збирати Покемон, якщо вони були непривабливі"."

Особняк Селадон - Журнал Покемонів
  • ""Ходять чутки...""
""Подейкують, що якщо заглянути в тренажерний зал колір морської хвилі, часто можна побачити Еріка спить.""

"Повідомлення від Еріка"
  • Від: Алиночка
  • До: [Гравець]
""Я дуже радий, що є такі сильні тренери, як ви."
Це усвідомлення тільки надихає і мотивує мене старатися.
Будь ласка, завітай до мене.
Ззз..."""

ДрібниціРедагувати

  • Ім'я Еріка є гра рослини Еріка, який робить її Шаблон:Тип-Тип тренера.
  • У першому випуску "Покемон золото"'з японського диска, гравець може побачити Еріки Tangela на рівні вище 100.
  • В іграх, Еріка сказала, щоб заснути в її тренажерний зал.
  • Офіційним мистецтвом Еріки та ігрових спрайтів показати, що у неї чорне волосся, але мистецтво в Покемони стадіону, "Покемон стадіон 2" і аніме показують, щоб у неї були сині волосся.
  • В аніме, Еріка була другим лідером тренажерний зал, щоб мати історію, як вона приїхала сьогодні і в молодшої версії себе. Перша була Сабріна. Ще один був глиняний спортзалу Driftveil.
  • В "HeartGold та інших персонажів і багато що інше", всі команди реванш Еріки мають хлорофіл здатність до Roserade, який природне лікування.
  • Ім'я аліночка така ж англійською та японською мовами. Це робить її одним з небагатьох персонажів з однаковими іменами в обох мовах (інші діафрагми і чорним).

Виноски Редагувати