FANDOM

Люксбол
150px
Інформація
Купівля: Poké Dollar 5000
Продаж: Poké Dollar 500
З'явилися в: ІІІ покоління
Модифікатор ловів: х1

Люксбол  (Яп: ゴージャスボール Gorgeous Ball Анг:Luxury Ball) цей бол діє як і звичайний покебол, проте він є дуже модним, і звісно найдорожчий з усіх болів. Він призначений для розкоші, як і вказує його назва. В цілому шанс лову покемона, цим болом, такий як і звичайним, проте Покемон, якого спіймали в цей бол буде швидше встановлювати зв'язок з його тренером.

Вигляд Редагувати

Люксбол майже повністю чорного кольору із золотою смугою посередині, а також золотої кнопки. На ньому є кільця червоного кольору на обох половинах, зверху і знизу яких є золоті кільця.

Цікавинки Редагувати

  • Через розкіш бола високу вартість і репутацію як більш комфортного бола для покемона, ніж інші покеболи, він був, ймовірно, розроблений для відомих людей, і дуже багатих тренерів.
  • Його функція подібна до Френдбола, вони обидва впливають на дружбу захопленого покемона.
  • Через його схожості з Френдболом, цілком можливо, що Люксбол був спочатку розроблений як більш проста у виробництві альтернатива фредболу (який для виробництва потребує Зелений апрікорн).

Виноски Редагувати

Покеболи
І покоління

Покебол · Греатбол · Ультрабол · Мастербол · Сафарібол

ІІ покоління Левелбол · Лорейбол · Мунбол · Френдбол · Лавбол · Гевібол · Фастбол · Спортбол
ІІІ Покоління

Премьєрбол · Репітбол · Таймбол · Нестбол · Нетбол · Дайвбол · Люксбол

ІV Покоління

Хілбол · Квікбол · Даскбол · Черішбол · Паркбол

V Покоління

Дреамбол

Інші

GS Бол · Мьюту бол · Даркбол · Олдбол

Випадкова вікі