Fandom

Вікі Pokemon

Чармандер

358статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Чармандер (яп. мова: ヒ ト カ ゲ Hitokage) покемон вогняного типу. Він розвивається в Чармелеона, починаючи з 16-го рівня, який потім перетворюється в Чарізарда, починаючи з 36-го рівня. Разом з Булбасауром і Сквіртлом, Чармандер є одним з трьох початкових покемонів регіону Канто відображеного в іграх Покемон Червоний, Покемон Зелений, Покемон Синій, Покемон Жовтогарячий і Покемон Зеленолистяний.

БіологіяРедагувати

Чармандер двоногий, рептило-подібний покемон, який частіше всього має жовтогаряче забарвлення тіла. Його нижня сторона тіла від грудей вниз до ніг кремового кольору. Він має два маленьких ікла, які видно на його обох щелепах і блакитні очі. Його руки і ноги короткі з чотирма пальцями і трьома пазурами. Вогонь горить на кінчику хвоста цього покемона, і горить там з самого йог народження. Полум'я може бути використано як індикатор здоров'я і настрою Чармандера, він яскраво горить, коли з покемоном все добре, слабо горить, коли він проявляє нерішучість, коли він задоволений, і яскраво палає, коли він розгніваний. Кажуть, що Чармандер вмирає, якщо його полум'я гасне. Однак, якщо покемон здоровий, полум'я буде продовжувати горіти, при незначному намоканні і викликає пару під дощем. Чармандера можна знайти в посушливих гірських районах. Проте, значно легшейого зустріти у когось із тренерів.

В анімеРедагувати

Основні появиРедагувати

Чармандер ЕшаРедагувати

В серії Чармандер-бродячий покемон, Еш, Місті і Брок натрапили на Чармандера, який був покинутий своїм тренером, Даміаном, який тільки дбав про сильних покемонів. Спочатку, Чармандкр відмовився залишати місце, де його залишив тренер, сподіваючись на його повернення. Однак, коли пішла злива, Чармандеру стало погано і Еш взяв його в Поке-центр. Чармандкр збагнув, що Даміан був кепським тренером, і пішов разом Ешем. З тих пір він перетворився в Чармелеона, а потім в Чарізарда.

800px-Ash Charmander.png

Чармандер в аніме

ЗіппоРедагувати

У Річі був Чармандер на ім'я Зіппо, який дебютував в серії Справжній друг. Пізніше він перетворився в Чармелеона.

Команда Го-ГеттерРедагувати

Чармандер був зіркою в "Покемон Таємниця підземелля:Команда Го-Геттер!" як лідер команди Гo-Геттерів.

Чармандер АленаРедагувати

Чармандер з'являється в спогадах в серії Мега еволюція Я, як доеволюціонна форму Чарізарда Алена.

Чармандер ТревораРедагувати

Чармандер з'являється в серії "Літнє відкриття"!, у власності Тревора. З тих пір він перетворився в Чарізарда.

ІншіРедагувати

Чармандер з'являється в серії "Вогні розпечені Реюньоном!" де він належав Вогняному ярмарку Канто. Поачачивши його, Еш вирішив повернути свого Чарізарда в команду.

Незначні появиРедагувати

Чармандера було згадано в першому епізоді аніме покемони - "Я вибираю тебе!", як одного з трьох початкових покемонів для нових тренерів в Палеті. Еш мріяв мати такого, хоча спочатку він думав про після Сквіртла і Бульбозавра. Однак, коли він прибув в лабораторії Оака, він дізнався, що запізнився, і інший тренер його вже забрав.

ВиноскиРедагувати

Випадкова вікі