FANDOM

GS-Ball Artwork

GS бол

GS Бол це таємничий покебол, який професор Іві знайшла на Помаранчевих островах. Покебол отримав свою назву з двох букв, які написані на передній частині кулі, G і S. Еш отримав секретну місію, суть якої заключалося в доставці цього покебола до професора Оака від професора Іві, а потім до Курта.

Пізніше Масамітсу Хідака, що GS Бол виступав як золото/срібло бол і мав містити Целебі і повинен бувбути з ешем протягом серій присвячених ІІ поколінню, однак в останню хвилину було вирішено, зберегти Ц"елебі для фільму Целебі — Голос лісу, саме тому в серіалі позбулися GS бола і віддали його Курту ніколи з тих пір про нього не згадуючи.

Зовнішній вигляд Редагувати

Файл:Gs.jpg

Кулька складається з двох кольорів, золтого-зверху, і срібного- знизу. Посередені розділений чорною полоскою. На верхній частині бола знаходяться літери G і S.

Певно GS Бол не може зменшуватися, як це роблять інші покеболи.

Історія Редагувати

Оригінал Редагувати

Курт розробив цей бол використовуючи пір'я Хо-ох і Лугії. Згодом, людина в масці викрала інструкцію Курта з виготовлення GS бола, щоб зробити власний бол. Крадій використав свій GS бол для захоплення целебі, щоб використати його здібність подорожувати назад в часі, аби повернутися в минуле щоб перешкодити певній трагедії в його житті.

Аніме Редагувати

Відкриття професор Іві Редагувати

Десь в той час, коли Еш почав свою мандрівку, Професор Іві виявила загадковий покебол і почала вивчати його, вона назвав його GSбол, так як він мав літери G і S на своїй золотий частини. Вона була не в змозі відкрити його, використовуючи важку техніку.

Секретна місія Еща ч.1 Редагувати

Професор Оук послав Еша на помаранчеві острови, щоб той приніс йому GS бол для вивчення.

Доставка в джото. Редагувати

Професор Оук не зміг розібратися з цією кулькою, і направив Еша до майстра покеболів- Курта, який проживав в Джото. Курт сказав, що йому треба більше часу на дослідження, й забрав GS бол собі. Після цього про GS бол не згадували, хоча під час його транспортування Ешем, були натяки, що цей бол дуже важливий для світу покемонів.

Покеболи
І покоління

Покебол · Греатбол · Ультрабол · Мастербол · Сафарібол

ІІ покоління Левелбол · Лорейбол · Мунбол · Френдбол · Лавбол · Гевібол · Фастбол · Спортбол
ІІІ Покоління

Премьєрбол · Репітбол · Таймбол · Нестбол · Нетбол · Дайвбол · Люксбол

ІV Покоління

Хілбол · Квікбол · Даскбол · Черішбол · Паркбол

V Покоління

Дреамбол

Інші

GS Бол · Мьюту бол · Даркбол · Олдбол

Випадкова вікі