FANDOM

Pokémon Sun (япон.:ポケットモンスターサン) і Pokémon Moon (япон.: ポケットモンスタームーン) - є основними парними версіями гри VII покоління. Ігри будуть випущені на Nintendo 3DS.

Анонс Редагувати

Ігри були анонсовані в усьому світі на 20-ій річниці випуску Pokémon Red and Green, 27 лютого 2016 року, о 12 годині ранку японського часу директорм Nintendo Тсунеказу Ісіхарою. Обидві версії будуть випущені по всьому світу 18 листопада 2016 року, за винятком Європи, де вони потраплять до продажу 23 листопада 2016 р. Всі копії гри можуть бути відтворені на дев'яти мовах: японська, англійська, німецька, іспанська, французька, італійська, корейський, і спрощений і традиційний варіанти китайської.

ОсобливостіРедагувати

QR-сканерРедагувати

Гравці можуть сканувати QR-коди, які відповідають кожному з покемонів в покедексі, що дозволяє їм зареєструвати коди в якості побачених покемонів. QR-сканер також може бути використаний для активації спецподій, таких як Magearna.

Нові формиРедагувати

Покемон Сонце і Місяць будуть перші основні гри серії, де гравці зможуть використовувати Зігарда 10% і повну форму Зігарда.

Загальна битваРедагувати

Загальна битва це новий формат битви введений в Pokémon Sun and Moon. В цьому режимі чотири гравці входять в вільний для всіх бій. Битва закінчується, коли в одного гравця всі покемони падають непритомними , а переможцем стає гравець, який набрав найбільшу кількість комбінованих нокаутів і кількість притомних покемонів.

Регіон Редагувати

Регіон Алола

Події гри будуть відбуватися в новому регіоні Алола, прообразом якого є Гаваї.

Випадкова вікі