FANDOM

Pokemon GO – гра із доповненою реальністю: нові об'єкти віртуального світу з'являються на тлі об'єктів нашого світу.

Анонс Редагувати

Багатокористувацька гра, є версії для iOS і Android. У створенні, крім Nintendo, брали участь компанії The Pokémon Company і Niantic (остання, до речі, створила культову гру в доповненої реальності Ingress, і використовувала накопичені дані для реалізації нової гри).

Суть гри – знаходити у віртуально-реальному світі покемонів: для цього доведеться, як мінімум, вийти з будинку і відправитися гуляти по місту, адже істоти генеруються в певних (довільно вибраних) місцях. Крім істот, можна знайти схованки з бонусами. Також є можливість захоплення точок, змагань та інших можливостей, які відкриваються в процесі гри.

Як скачати Pokemon GO на iPhone або iPadРедагувати

Перш за все, потрібно Apple ID США, Австралію або Нову Зеландію. Механізм створення американського аккаунта ресурс наводить на окремій сторінці. Якщо у вас вже є Apple ID потрібної країни, потрібно вийти з поточного (російського) аккаунта, потім зайти в налаштування iOS, вибрати пункт «Основні» і в меню «Мова і регіон» змінити регіон на Австралію, Нову Зеландію або США.

Після цього достатньо знайти Pokemon GO в App Store, завантажити його і встановити на пристрій. Після цього можна змінити Apple ID на звичний вам. Єдиний нюанс: після релізу гри в Росії доведеться видалити її і встановити з російського App Store. Прогрес повинен зберегтися.

Особливості Редагувати

Японські покемони навряд чи будуть схожі на своїх російських чи українських колег. Разом з додатком йде спроектований в надрах Nintendo bluetooth-браслет Pokemon Go Plus, який вібрує, якщо поряд знаходиться покемон чи інший гравець, дозволяючи вам активувати програму та вступити в битву. Сам додаток використовує елементи доповненої реальності і камеру. Тобто, ви наводите телефон на реальні об'єкти і бачите в їх оточенні накладеного покемона, якого можна зловити. Передбачається, що гра буде запущена з першим поколінням покемонів. Всі наступні версії, можливо, зажадають платного оновлення. Ймовірно, кишенькових монстрів можна буде міняти і продавати через покемон центри. У різних спільнот будуть свої фізичні представництва, де ви зможете отримати масу бонусів і переваг.

Основна механіка полювання на покемонів навряд чи зміниться. Ви так само повинні послабити їх іншими монстрами, а потім кинути в них віртуальний pokeball і додати в свою колекцію. Набори з pokeball можна отримати у інших гравців, в лігах, купити у мережевому магазині або знайти в реальному світі. Можливостей буде достатньо, щоб не перетворити відмінну задум у Pay to Win. Покемони будуть трьох видів: Звичайні,Рідкісні і Дуже Рідкісні. Звичайні будуть зустрічатися скрізь, незалежно від вашого проживання, і у всіх країнах світу з невеликими поправками будуть однакові. Рідкісні ж будуть знаходитися в спеціальних місцях, і Nintendo думає над тим, щоб продавати такі місця власникам магазинів, організаторам фестивалів і т. д. Іншими словами, рідкісний покемон може залучити до власників бізнесу натовп фанатів. Третій вид покемонів - дуже рідкісні - будуть доступні тільки в спеціальних місцях, таких як природні заповідники, пам'ятки архітектури, історичні місця, музеї та місця культурної спадщини в різних частинах світу. Таке рішення буде стимулювати гравців подорожувати по світу і занурюватися в інші культури. У деяких випадках для захоплення особливо рідкісного покемона ви змушені будете атакувати його групами по 50 чоловік. Дістанеться такий покемон всім учасникам битви або ви отримаєте просто нагороду – на даний момент невідомо. Pokemon Go Plus буде збільшувати шанси на піймання тієї або іншої покемона.

Битви Редагувати

Pokemon GO створюється зусиллями Niantic, компанії Джона Ханка, одного з создателейGoogle Earth, і Джуничи Масуды – провідного геймдизайнера і продюсера серииРокемоп. Єдиний проект Niantic – це AR гра зі схожою концепцією – Ingress. За три роки після старту гра з підтримкою GPS і ГЛОНАСС змогла отримати близько 10 мільйонів установок і 7 мільйонів гравців у всьому світі. Гра підтримує російську мову і згідно з останніми даними в самій популярній групі ВК близько 12 тисяч учасників.

Як бачимо, вибір у якості розробника Niantic був не випадковим, так концепції світів дуже схожі.

Що чекає Pokemon Go? Редагувати

З маркетинговими можливостями Nintendo і величезною базою фанатів у Pokemon Goневероятные перспективи. Планка в 100 – 200 мільйонів гравців за найближчі два роки і стадіони, набиті фанатами, вже не виглядають настільки нереалістичними. Не дивно, що Nintendo вирішила вийти за межі власних портативних систем, зробивши ставку на мобільний ринок з його багатомільярдної абонентською базою. Бета гри планується вже взимку цього року з виходом фінального релізу навесні 2016 року. Втім, очікуючи подальшого напруження масової істерії, Nintendo треба буде врахувати досвід Ingress, учасники якої нерідко стають співучасниками злочинів. Поліція часто затримує гравців за проникнення на закриті території, витягує з покинутих заводів або з-під поїздів. І це дорослі гравці. Страшно уявити, що буде з купою дітей і підлітків, які вирушать на покинутий військовий полігон або в ліс полювати на покемонів. Як Nintendo буде боротися за безпеку молодих гравців досі невідомо.

Виноски Редагувати

Випадкова вікі